mandag 12. juli 2010

På tur rundt Vænern..

To ukers ferie er gjennomført...
Vi hadde håpet på båttur nedover svenskekysten men
vær og vind som blåste sidelengs gjorde at vi tok en biltur
rundt Vænern istedet..
Første stopp var Mariestad,en koselig liten plass.
Overnattet på ett nydelig hotell fylt med antikviteter overalt!
.Det beste med hotellovernattinger er morgenkaffen som man smugler
opp på rommet ,gjerne med en liten godbit...

..etter å ha nytt sin morgenkaffe så står frokosten for tur...

..ett veldekket bord er lykken da!

...da kan man sitte lenge...

...ved det runde bord...

...dette er krona si det Mona!!...(internt)



.

Ble veldig fasinert av denne tapeten og spesiellt når
det var i hele rommet!!

.

..
.
.Mariestad er en gammel sjarmerende by.

.

Turen gikk deretter videre til
"FUCKING ÅMÅL"
Mer om det neste blogg,men kan si at byen er
forhåndsstigmatisert...

3 kommentarer:

  1. Hællæ.

    Ferien går alltid for fort. Så koselig i Mariestad. Får nesten sånn Pippi-følelse.

    Mona - krona, det rimer og vettu. Den hadde vært noe. Hehe.

    Prekæs mandag vel? Da er jeg tilbake med både gode og dårlige erfaringer rikere.

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Hei!

    Dette var en fin blogg. Nesten så jeg vil tilbake til fortiden så jeg kunne fått tak i mange av de skattene du har. :)
    Vil du være med tilbake til fortiden?
    Hotellet så bra ut.
    Jeg ble anbefalt denne bloggen, så tenkte jeg skulle stikke en tur innom.

    - Timmi

    SvarSlett
  3. Så hyggelig da Timmi Hønefoss!!!
    Jeg har nå kommet i den alder at jeg nå vil være i fortiden...hehe
    Kjekt du stakk innom:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...