onsdag 18. april 2012

Den store LOPPIShelgen!...

I helgen var det den store LOPPIShelgen!
Alle hadde valgt uka etter påske til å ha LOPPIS...
Greit nok det ,men man rekker jo ikke over alle da.
Særlig ikke jeg som ikke liker å stå først i køen når det åpner,syns det blir litt FOR mye:)
Rakk bare innom de tre som var nogenlunde etter hverandre på kartet,"den andre byen"(Sarp)
fikk ikke besøk av oss denne gang...


Det ble jo litt i posen denne gang også,her kommer ett lite bilderas:)



Søte EPLE krukke/vase fra 70tallet tenker jeg,likedan salt/pepper...



Blå Hadeland vase,hvit"melke"skål,retro messing lysestake,grønn plast brødkurv
nytt turkist fruktfat,nye øyenstikker telysestaker fra Søstrene Grene og Pyrexformer (de er utrolig
ettertraktede i Statene,man har egne hyller bare fylt med Pyrex!)...






Falt for disse tallerken/glassbrikkene:) SOMMER!!!





Tenk å strikke dette pleddet! Da er du tålmodig:) (ga 50kr for det)





Litt nye vårantrekk fikk lurt seg ned i posen:)






Lykken er...en ny favoritt kopp! Jeg forlanger ikke mer...:)





Til helga er det "påhan" igjen,foreløpig 4 LOPPIS på gang! Litt lykke det også <3 

6 kommentarer:

  1. Så mange flott loppisfunn!! Elsker loppemarked, jeg også! Men her i Farsund er det svært sjelden.....dessverre!! Så det blir ofte Fretex på meg, litt for dyrt der....
    Likte den lille hvite skålen så godt!! Så søt!!
    Fin kveld til deg!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Synes du hadde fått med deg mye fint, jeg. Men sånn er det når man samler. Jeg har planer om å få med meg et loppis på lørdag. Ikke så lett å få med seg datter og mor på loppis vettu. Spesielt ikke når byen frister...

    Vi prekæs.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint! Ser du kjenner min søster i Torsnes;o) Fant deg også på facebook. Takk for kommentar på bloggen. Hvilke loppis er det i helgen? Er ikke oppdatert lenger, men kunne tenke meg en kosetur...

    SvarSlett
  4. I'm in love with the dresses < 3

    SvarSlett
  5. Among the market capital wipe out from the 0.25 basis rate cut of USA Play Bazaar Struggling with many movers that are dumped. Mistry of Satta King was very impressive. No worry about that what satta king do or don't but they are in the top trending.

    SvarSlett
  6. I have read your Excellent Post.This is Great Job. i have enjoyed your reading your post first time.
    i wnat to say thanks for this post..Thank YouSatta king
    satta King

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...