torsdag 7. juni 2012

London...



En jentetur til LONDON er aldri feil...
Valgte å ta fri fra Pinsen og dro til byen med alle markeder.
Det er en stor fornøyelse å vandre rundt og rote og lete på disse "fornøyelsesparkene".
Det var ett nydelig sommervær så det var plenty av folk overalt..men det er vel litt av sjarmen:)




 

Vi ruslet en tur rundt i Paddington (som var vår base),
opp kanalen og endte opp i Little Venice.
Der var neste avgang med kanalbåt til Camden klar for avgang...
Vi hoppet på vi!...
Turen opp til Camden tok rundt 45 minutter,vel verdt å spandere:)











Kinarestaurant på vannet...herlig!





Noen vakre residenser var også plassert langs kanalen...






Camden...here we come!...










Vakre flotte skulpturer...en fryd for øyet:)





Enda mere fryd!..
...og de er MINE! :)))

4 kommentarer:

  1. Herlige bilder. Det er dette som er London. Vi bare travet opp "kjedelige" Oxford med alle kjedebutikkene. Jeg ønsket meg dit, men 3 mot 1 er rått parti. Håper å kunne titte litt på markeder der en gang også.

    God helg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
    Svar
    1. Hva er vel LONDON uten markeder,ville vel ikke følt at jeg hadde vært der hvis jeg ikke kom på marked!!!
      Nei du får reise sammen med "likesinnede" neste gang,bare si ifra:)
      God helg til deg også.
      Klem tilbake.

      Slett
  2. Så fine bilder, det er en SKAM at jeg ikke har vært i London enda!! skjerpings altså!! god helg til deg! klem, Ann-Kristin

    SvarSlett
  3. Great blog!! I love thrifting & cats too...:) Beautiful pictures of your trip to London...someday I would love to visit there..

    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...