torsdag 17. juni 2010



Lilla forsettelse!..
Lovte en lilla føljetong,denne gang
innen klesveien..
.Denne kåpen kjøpte jeg i pytteliten butikk hvor noen studenter hadde utsalg.De prøvde å få inn noen skolepenger på denne måten. Genialt!              

        Kåpen har en nålblomst som kan tas av.

Den har vært min favoritt siden!!

.De
nne drakten fikk jeg tak i på Camden
Market i London.
Ett langt skjørt hører med,syns såvidt
under jakken.















                                            En i gotisk stil som jeg kun har brukt en gang
                                            i ett bryllup.
                                            Denne er jo ikke noe som man bare "tar" på
                                            seg en liten tur på by`n lissom...


...
Detalj fra ett indisk skjørt...

Ellers så er det lilla i lange baner i mitt
lille kleskott!
.
.

Det har visst sneket seg inn noe lime her også.
...ja ja...

1 kommentar:

  1. Du har skikkelig dilla på lilla. Og du er typen til det. Moro med fargerike personer. Selv føler jeg meg som en grå mus noen ganger... Hehe...

    Prekæs.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...