onsdag 24. november 2010

Småjul på kjøkkenet og advent i stua...

Tenk...at jeg har fått opp gardins  på kjøkkenet før advent!...wow!
Hvert år skal jeg være tidlig ute men...i år har jeg tenkt å ikke
stresse så mye ,bare pynte og ta vårrengjøring istedet senere neste år...
Med en veeldig stresset (jule)jobb så vil jeg heller nyte dagene...

...slik ble utkommet av gardinene...



...fant jo også løper og spisebrikker,så alt er nytt i år.
...har jo bestandig hatt gardins fra LOPPIS...

...nå kan jula bare melde sin ankomst,men først så er det advent da...

...adventsbordet er klar i stua,med ny ubrukt duk/løper  fra i fjor.
  ( englevingene er nyinnkjøpte fra Kremmerhuset)


...brukte en froskeengel da jeg ikke har tatt fram pynten ennå!


..."My little Angel"

..."Three little Angels"


...litt adventslilla på "røkebordet" også...
   (nesten litt synd at det LILLA blir byttet mot rødt senere i desember)

                                     Ha en fin første advent!
   

1 kommentar:

  1. Hellu.

    Ja, der var gardinene på plass. Helt enig at disse kan henge ut i det nye året også. Julete, samtidig som de er hverdagslige og koselige. Så søtt reinsdyr med polkadotter. Englevinger har jeg og. Søte.

    At det blir stressende på jobben er jeg også overbevist om. Puh... Pes... Bare håper det er NOK folk på jobb.

    Klemmings fra meg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...