søndag 3. april 2011

Atten!!...skal mamma få fnatten?..

Min "lille" datter fylte nylig Atten
skal nå mamma få ett forsiktig "fnatten"?
Nei nå er min unge så stor
hun snart ikke hjemme lenger bor
Så nå får jeg kose meg med katten...




                                        Jeg...18?!!

 .                                      Nå tuller du!...

                                                    Svart og rosa,innpakket i pysjtrosa...



                                                   Ett nydelig vær i vår,
                                         fint når man blir 18år...
             

                                        Ett koldtbord med mange slag,
                                det må man ha på din burtsdag...





                              Ett bord med kaker
                        er noe som smaker...
                        men bare vent til mamma går
                        da slår de nok ut sitt hår
                        (det er godt jeg ikke forstår)
                      
                          
                                      ...så GRATTIS med dagen
                                          min lille store...
                       
                                         
                                        

3 kommentarer:

  1. Moro med flere fra Byen:):)

    Grattis med 18 åring!:)

    Ha en fin uke.

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Hej Stina.
    Grattis, grattis till din fina dotter, åren går fort.
    Vilken fin dukning, vilka underbara färger ni har, färgglädje.
    Maten ser god ut,har du lagat all den maten, vilket jobb. Vad duktig du är!!
    Ha en fin vecka.
    Kramar till dig.
    Zara

    SvarSlett
  3. Mmmmmmm,den maten så nice ut :-)))) Laila dy

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...