mandag 23. mai 2011

LOPPISLYKKE IGJEN!!!...

LOPPEsesongen er i full gang...
De to foregående helger fikk jeg sanket dette:

 Vase,enten KK(kråkerøy-keramikk) eller Haldenkeramikk...
          (nydelig grønnfarge)

 Ett lite fat,tysk-Bavaria tenker jeg-med squashmotiv...

 Potte,Majolica syns jeg det kan ligne-denne er gammel sa selgeren...

 Samme potte.og en vase fra ett annet LOPPIS...


 Sukkerskål,i sølvplett...nydelig...

 Hylle i lilla og blått-fra samme sted.Dette var ett privat LOPPIS så prisene var
litt høyere men dog så syns jeg at jeg gjorde ett LOPPEkupp...150kr for alle disse
godsakene:)

 Neste LOPPIS: Fat fra foregående bilde i lekker lilla/lyseblått...
                            Flamingokeramikkbilde (samler på flamingoer til mitt drømmekjøkken)
                          



 Fine  små yoghurtskåler fra Brasil...

 En gammel dame og en ung engel...

 En telysestake med roser...sjarmerende!


Dette kom på den nette sum av:45kr
Kjempefornøyd igjen.

All denne LOPPISshoppinga resulterer i Zareptaskrukke tendenser
...alltså det renner over...
så jeg har nå startet opp en EPLAbutikk.
Er ennå en novise så det blir mere og bedre etterhvert.
Stikk gjerne innom,er link fra min blogg...:):):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...