lørdag 15. mai 2010

..."kaoskontroll"...


Holder på å ordne opp i kaoset...
Har samlet seg opp igjennom årene,både visuellt og mentalt!
...men mest ting og tang da...
Holder på med å flytte ut mitt syrom/kontor til ett hus det ikke er plass til mer i...

Min datter trenger mer boltreplass og overtar hula..
Føler meg som dobbeltarbeidende om dagen,setter seg i nakke og skuldre..
men det blir veldig bra bare vi får det overstått. Hiver og hiver og hiver!!!
Syns vi er riktig så flinke.Er jo en samler av hjertet så har spart på all slags ting,papirer,minner,kort,ikke minst magasiner...det er jo så mye digg overalt...
men MÅ IKKE spare på alt lenger,RYDD OPP!!!




...
...Gleder meg til alt er på plass...

..

HJELP!!!!!..........
...Hilde Hummelvoll!!!
....kom og hjelp oss!!

...

2 kommentarer:

  1. Tro det eller ei, men 2.etg her hos oss er et rent kaos. Hiver lissom ting opp for å få det strøkent nede. Har 3 kott som er overfyllte og trenger sårt en opprydding, pluss et kjellerrom. Huff og huff... Ønsker meg pent vær og en stor kontainer... Hehe..

    SvarSlett
  2. Skal vi melde oss på hos ho Hilde vi da?....
    Nei vet vel ikke om jeg ville at alt rotet skulle bli rikskringskastet....hehe
    Kanskje vi skal tyvlåne containeren på jobb??hehe...
    Znakkæs...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...