onsdag 12. mai 2010

LOPPISLYKKE IGJEN!!!...






Loppis Poppis...
Det ble en sen frokost på lørdag
så vi rakk akkurat til posesalget
på Stenbekk....
Fikk rasket med meg dette til 20kr!!!


  
Bjørn Winblad kopper!!!...merkelig at ingen hadde
fått med seg disse!
Det er jo samleobjekter! 4 stk fikk jeg...



                               
...ett Egersundfat i bakgrunnen,ett askebeger,
    og ett fat til vegg...



En liten pippip...,parfymeflakong og
en keramikkskål med fisk fra ett galleri
i SÆRP!..



...en stjerne,perleboks og
perleserviettringer...

      
Søte, ikke sant?
...og noe enda mere "søtt"..hehe..



    


Måtte bare kjøpe denne da dattera
nyss har kvittet seg med sin lille sorte..
...men hun ville ikke ha den!!
...jeg vil ikke engang si hva det
ligner på...

20 spenn for alt dette må jo sies
og være ett kupp...
eller hur?...

"Gratis moro med på kjøpet....


2 kommentarer:

  1. Hehe. Mye moro kan en jo lage sjæl, ikke sant? Posesalg hadde jeg ikke fått med meg. Syns det har vært få loppiser nå på vårparten. Jeg som hadde håpet på noen kupp a la dine. Du var iallefall heldig.

    Klem.

    SvarSlett
  2. Tålmodighet Mona...tålmodighet...
    Noen ganger så ser man ikke skogen for bare trær...he he
    Ha noen fine fridager!!

    Klem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...