tirsdag 25. januar 2011

Kattevask!...

                               Nei nå er det på tide med en liten kattevask!..
                             ...mente min søte GIZMO...




                                ...det er en smule glatt ,
                                   men jeg er jo en tøff katt,
                                 
                              ...en pus for min usynlige hatt,
                                 for en vanndråpe jeg ei skvatt...




                                         ...men jeg fikk litt fnatt,
                                            da jeg skjønte at...
                                         dette kanskje ikke var helt for en katt...



                       ...men det var jo godt å være ren igjen ommatt...

                          Ha en fin og puselig dag...mjauu...              .

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Søte Gizmo. Godt å kunne kose seg i vasken. Husker katta til tanta mi også likte å ligge i vasken. Det var kanskje en kattevask den ventet på??

    Prekæs...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Hej Stina.
    Tack för kommentaren.
    Tack för att du vill följa min blogg, ska följa din också.
    Vilken gullig katt, så där gör våra katter också, de verkar gilla tvättställ, mysiga djur.
    Då hörs vi sen.
    Kram Zara

    SvarSlett
  3. Hei Zara. Så hyggelig at du ville bli min følger!:):)
    Katter er jo verdens herligste!
    Vi synes ja...

    Klem fra meg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...