onsdag 28. april 2010

LONDON


Det har ikke vært noe reisebloggings på min
side før så det er vel på tide....
Jeg og min datter var på den STORE markedsturen
i LONDON i høst.

Her er noen bilder fra CAMDEN Market...


 
 Her er strømper og sokker i alle
regnbuens farger!!

Finner du ikke det du leter etter her ..
ja da er du god!!...

Min datter gikk litt BERSERK...


 Tenk deg å sitte her å titte på
folkelivet....















 Ja dette hadde vært fargene sine på
husfasadene langs brygga i
Fredrikstad tenker jeg.....











   MIRI MOUSE....


...og en sliten mamma som nyter sin kaffe fra STARBUCKS....


PORTOBELLO MARKET

Det var engelsk regnvær når vi trasket markedet...

...men hva gjør vel det når det finns slike kafeer med
slike muffinskaker!!!


                                             ...NAM NAM NAM....


                                                         OLD SPITAFIELD MARKET....


VI BARE ELSKER LONDON!!!...

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som om dere hadde en super tur. Ønsker meg en tur til England jeg og. Mulig det blir noe til høsten når gubben fyller 40. Han ønsker seg et besøk på Anfield for å se Liverpool og det gjør jeg og. Bare spare litt først.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...