mandag 12. april 2010

Min favorittfarge!!!...

LILLA!!!
Lilla,lilla,lilla går nesten igjen i alt jeg kommer borti...
Blir bare dratt mot alt som minner om denne fargen...
Måtte bare ha denne nydelige hortensiaen selv om jeg ikke har grønne
fingre,(kanskje jeg har lilla)...
Har nå stått like fin i over en uke!!












Bare vakkert ikke sant?....










Har litt lilla på kjøkkenet også...





















....og litt på "altmuligrommet"....




      ......har bare DILLA PÅ LILLA.....

1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar:) Så kjekk blogg du har.. Ja enig, lilla er bare kjempelekkert.. Har nok også litt lilla-dilla for tiden:) Bare eeelsker det lilla kulebordet dit, må være det fineste jeg har sett..

    Ha ein fin kveld, klem fra Idyll

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...