tirsdag 6. april 2010

LOPPISLYKKE!!..

Om jeg ikke har hell i fisking så har jeg hell i loppisjakt!!...
Var på svensketur nedover kysten,var vel litt på jakt etter "svenskeloppis"...de finnes overalt
og der du minst aner det...
I ingenmannsland litt før man kommer til Smøgen oppdaget vi ett skilt,
Loppmarknad Barnenscancerfond med pil opp/inn i intet...her kan det ikke være mente vi men joda....



Blant skur og ikke pent malte diverse bygninger dukket dette opp!!
 Blant sykler og havemøbler kaklet det også noen høner!!!  Dette blir spennende!!! 





Inn ett smug og inn en dør....hva kommer nå!!!


    
                     
 
JO DETTE!!!.....  Hyller på hyller med allslags smågodis....rent og pent og sirlig dandert! Dette kan ta tid tenkte Knut..he he...   Det ble da litt småhandel.       En kjempesøt kjekskrukke ,4Egersund suppetallerkner til 10kr stk(kjempekupp),og 3anretningsfat(små,passe til en middag for 2)                                   



                    



Søt ikke sant?






Dette kaller jeg "skitt"loppis!!!!

3 kommentarer:

  1. Hællæ.

    Så moro med ekte loppis. Jeg hadde nok funnet noe der jeg og.

    Du vet at frimarkedet starter til helgen? Og jeg mener å ha hørt at det er meldt knallvær. Dette lover godt.

    Der fikk du med Knuter'n på bildet jo. Hehe...

    SvarSlett
  2. Glemte å si at wow ligger i Storbyen i møkkabyen Særp. Hehe... Det er barnestr, men de er svære i str. Men de har på Vila i ØH til 499,- og B.Young i gågata mener jeg.

    Løkke te...

    SvarSlett
  3. Ja det er vel det vi kaller snikfotografering....he he...
    Gamlebyen er jeg klar for vet du....

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...